هدایای تبلیغاتی آونگ زمان

هدایای تبلیغاتی آونگ زمان
×
طراحی سایت فروشگاهی فرکام

هدایای تبلیغاتی آونگ زمان

هدایای تبلیغاتی آونگ زمان

هدایای تبلیغاتی آونگ زمان

۱۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

۲۷
خرداد
  • سمیرا میرکاظمی
۲۷
خرداد

  لیوانهای تبلیغاتی از سبد هدیه آونگ زمان 


6101 لیوان تبلیغاتی ABS


برای توضیحات بیشتر اینجا را کلیک نمایید 

6101 لیوان تبلیغاتی ABS

لیوان تبلیغاتی

 آونگ زمان 

  • سمیرا میرکاظمی
۲۷
خرداد

   لیوانهای تبلیغاتی از سبد هدیه آونگ زمان 


  6108 لیوان سرامیکی داخل سفید

برای توضیحات بیشتر اینجا را کلیک نمایید 

6108 لیوان سرامیکی داخل سفید

لیوان هدیه

  آونگ زمان 

  • سمیرا میرکاظمی
۲۷
خرداد
  • سمیرا میرکاظمی
۰۹
خرداد

مدلهای متنوع خودکار و قلم نفیس 


 " در شرکت تولیدی آونگ زمان "

 همراه با کد مربوطه 

 

جهت اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک نمایید .






  • سمیرا میرکاظمی
۰۹
خرداد

ویژگی های یک شرکت تبلیغاتی موفق : 

" مجموعه نظرات آونگ زمان "

ست اداری

انتخاب یک شرکت تبلیغاتی خوب جهت دستیابی به اهداف کوتاه و بلند مدت، همواره یکی از دغدغه های شرکت ها می باشد. گرچه ممکن است همیشه گزینه های زیادی برای انتخاب وجود داشته باشد اما شرکت ها می دانند که انتخاب یک شرکت تبلیغاتی خوب، هزینه های تبلیغاتی آنان را به سرمایه گذاری تبدیل کرده و یک شرکت تبلیغاتی بد می تواند به هدر رفتن منابع سازمان منجر شود. در این میان، تبدیل شدن به یک شرکت تبلیغاتی قابل اتکا می تواند موجب ایجاد مزیت رقابتی برای شما شده و این امر، جلب مشتریان بیشتر را در پی خواهد داشت. در زیر به 5 ویژگی اساسی یک شرکت تبلیغاتی موفق اشاره شده است که جهت موفقیت در این صنعت می بایست آنها را در مجموعه خود تقویت نمایید.

 کارکنان فوق العاده

یک شرکت تبلیغاتی از تیمی از افراد حرفه ای در حوزه های گوناگون، اما مرتبط، تشکیل شده است. در حقیقت یک شرکت تبلیغاتی متشکل از افراد متخصص در حوزه های بازاریابی، متخصصان مجرب در حوزه طراحی گرافیک و طراحی وب و سایر حرفه ها است. یک شرکت تبلیغاتی خوب از این افراد حرفه ای برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان، از طراحی وب سایت گرفته تا طراحی پوسترهای جذاب و بیلبوردهای تبلیغاتی، استفاده می کند.

این نوع از کارکنان، ایجاد کننده و پیش برنده کمپین ها، استراتژی ها و راهکارهای اساسی تبلیغات و بازاریابی هستند. اگر مایلید به یک شرکت تبلیغاتی موفق تبدیل شوید، تنها با افراد با انگیزه، علاقه مند و خلاق کار کنید که نه تنها حوزه بازاریابی و تبلیغات را دوست داشته باشند، بلکه از قدرت ریسک پذیری برای خلق کمپین های بزرگ جهت دستیابی به اهداف مشتریانتان نیز برخوردار باشند.

یکی دیگر از مواردی که شرکت های تبلیغاتی در دنیای امروز به آن نیازمندند، بکارگیری متخصصان حوزه دیجیتال است. از آنجا که افراد جامعه زمان زیادی از وقت خود را به نگاه کردن صفحات وب، تحقیق در اینترنت، استفاده از کانال ها و شبکه های اجتماعی گوناگون می گذرانند، مشتریان نیز از شما خواهند خواست تا استراتژی ها و روش های مناسب حضورشان در حوزه دیجیتال را به آنها معرفی کرده و در اجرای آن نیز به آنان کمک کنید.  

حضور قوی در فضای آنلاین

در عصر دیجیتال، تمام کسب و کارها، مخصوصا کسب و کارهای فعال در حوزه تبلیغات و ارتباطات می بایست حضور قدرتمندی در حوزه آنلاین داشته باشند. شرکت های تبلیغاتی معمولا خود بیشتر از سایر کسب و کارها در فضای مجازی دیده می شود زیرا که بازاریابی بخشی از تخصص آنان است. شرکت های تبلیغاتی موفق معمولا در سرچ گوگل در رتبه های بالا قرار گرفته و حضورشان در فضای مجازی بسیار پر رنگ است. همچنین وب سایت و کاتالوگ های چاپی شرکت های تبلیغاتی باید به گونه ای باشد که مشتریان برای خود می پسندند.

همانطور که می دانید، محتوای قدرتمند یکی از لازمه های بازاریابی اثربخش است. لذا شرکت های تبلیغاتی نیز می باست به این توانایی مجهز باشند. شرکت های تبلیغاتی می بایست نحوه ایجاد یک استراتژی محتوای اثر بخش برای جذب، تبدیل و حفظ مشتریان را دانسته به عبارت دیگر باید توانایی داشته باشند تا داستان مشتری خود را به نحوی روایت کنند که برای مخاطبانش جذاب بوده و موجب ایجاد مزیت رقابتی برای آنان شود. همچنین شرکت های تبلیغاتی باید بدانند که چگونه محتوایی تولید کنند که با جایگاه مشتری در چرخه بازاریابی و کانال مورد نظر جهت انتقال پیام متناسب باشد.

ست اداری

 دانش مناسب از مشتریان

یک شرکت تبلیغاتی خوب باید در به دست آوردن، درگیر کردن و نگه داشتن مشتری تبحر داشته باشد. لذا یک شرکت تبلیغاتی موفق می بایست در مورد بازار مشتریان خود دانش لازم را داشته یا آنرا بدست آورد تا با استفاده از آن بطور مستمر پاسخگوی نیازهای مخاطبان خود باشد و برای آنان ارزش آفرینی کند. چنین شرکتی می بایست نیازها و خواسته های بازار هدف مشتریانش را اولویت بندی و بر این اساس به طراحی کمپین های تبلیغاتی بپردازد. از این طریق است که یک شرکت تبلیغاتی می تواند برای مشتری خود یک برند قوی و موفق ایجاد کند.

این دانش حاصل از داده ها، محاسبات و آنالیزهای فراوان است که پشتوانه ابتکار عمل شرکت تبلیغاتی شده و اتخاذ تصمیمات بهتر را امکان پذیر می سازد. یک شرکت تبلیغاتی خوب از آنالیز و تجزیه تحلیل برای بررسی خروجی اقدامات خود استفاده می کنند.

 خلق ارزش بالا در مقابل پول هزینه شده

شرکت ها برای مقایسه توانایی خلق ارزش شرکت های تبلیغاتی گوناگون، به وجوه تمایز آنها نسبت به رقبایشان توجه می کنند. همچنین میزان بکارگیری آخرین تکنولوژی ها و قابلیت همراهی با بروزترین روند ها، خدمات خاص ارائه شده و تجارب گذشته نیز از نکات قابل توجه در این زمینه می باشند. لذا شما به عنوان یک شرکت تبلیغاتی باید بتوانید مشتریان خود را در این حوزه ها متقاعد نمایید.

 تضمین خروجی

متاسفانه بسیار دیده می شود که شرکت های تبلیغاتی نمی توانند تعهدات خود را در زمان مقرر و یا با مشخصات توافق شده عملی کنند. یک شرکت تبلیغاتی خوب باید به تمام جزئیات خروجی کار خود توجه ویژه داشته باشد. وب سایت طراحی شده باید با تمام مرورگرها سازگار باشد، تبلیغات انجام شده در شبکه های اجتماعی باید در صفحات مرتبط انجام شده و در زمان توافق شده به پایان برسد، رنگ سازمای مشتری باید در تمام اوراق چاپی حفظ شود، بهینه سازی وب سایت باید در تمام کلیدی توافق شده صورت بگیرد و . . .

تمام شرکت ها و سازمان ها به دنبال شرکت تبلیغاتی هستند که آنچه قابل انجام است را متعهد شده و خروجی کار خود را تضمین کند.

نویسنده : سمیرا میرکاظمی

آونگ زمان 

 

  • سمیرا میرکاظمی
۰۸
خرداد

 "سرگذشت پرماجرای مردی که خودکار را به ایران آورد " 


خودکار بیک

سرگذشت موسس کارخانه بیک در ایران یک تراژدی تمام عیار برای سرمایه داران ایرانی به حساب می آید. علی اکبر رفوگران که خودکار بیک را به ایران آورد و تولید مداد سوسماری را متحول ساخت، از همان سال های نوجوانی در دهه 1320 وارد میدان کسب و کار شد و به پیشرفت های بزرگی در بازار و تولید نوشت افزار رسید. او برای اولین بار در دهه 40 مردم ایران را با پدیده ای به نام «خودکار» آشنا کرد و چنین نامی بر آن نهاد تا جایگزین بی دردسری برای خودنویس باشد. خودش می گوید که شاید می شد نام بهتری به جای خودکار برگزید اما این اولین واژه ای بود که بعد از آشنایی با این پدیده به زبان جاری کرد.

همراهی او و خانواده اش در امور انقلابی باعث شد که کارخانه اش از مصادره های پس از انقلاب در امان بماند اما چه کسی تصور می کرد که سال ها بعد سرنوشتی هولناک تر در انتظار او و میراث صنعتی اش است تا جایی که او و برادرش را تا مرز خودکشی پیش ببرد. رفوگران قصد داشت بزرگترین کارخانه تولید نوشت افزار خاورمیانه را در ایران راه اندازی کند اما درست در سال هایی که دور جدید توسعه فعالیت های صنعتی و تجاری را در سر می پروراند، سازمان تعزیرات حکومتی کمر به قتل یک عمر کارآفرینی او بست تا مالک بیک در ایران با واسطه گری مقامات عالی رتبه نظام از کنج زندان و تحمل 80 ضربه شلاق رهایی یابد. به همین دلیل است که عده ای معتقدند داستان زندگی علی اکبر رفوگران را باید از انتها به ابتدا روایت کرد.

نویسنده : سمیرا میرکاظمی

 آونگ زمان 

  • سمیرا میرکاظمی
۰۸
خرداد

   آداب هدیه دادن و هدیه گرفتن :


 تعریفی از" شرکت تولیدی آونگ زمان "


 هدیه دادن و هدیه گرفتن از کارهای جالبی است که در تمام دنیا به مناسبت‌های مختلف انجام می‌شود و از هر جنس و رنگ و سن که باشی- وقتی هدیه ‌ای را به کسی می دهید‌،فراموش نکنید درباره قیمت آن با طرف مقابل صحبت نکنید و حتما برچسب قیمتش را از شیء جدا کرده باشید.


هدیه دادن
-  هدیه را با دو دست به هدیه گیرنده تقدیم کنید و هنگام اهدای آن لبخند به لب داشته باشید.

-  هرگز برای بیمار بستری در بیمارستان گل نبرید مگر این که مطمئن باشید او و هم‌اتاقی‌هایش مشکل تنفسی یا حساسیت ندارند و گرده‌ها و عطر گل برای آنها ضرر ندارد.

-  نه‌ تنها اجازه ندارید درباره قیمت هدیه صحبت کنید بلکه در مراسم هدیه دادن صحبت درباره مشکلات اقتصادیتان هم ممنوع است، این نوع صحبت کردن یعنی به هدیه‌گیرنده یادآوری می‌کنید با خرید هدیه‌اش فشار مالی را تحمل کرده‌اید و به زحمت افتاده‌اید!

-  در بسته‌بندی هدیه دقت کنید، نوع کاغذ کادوی هدیه باید متناسب با سن و جنسیت هدیه‌گیرنده و مناسبت هدیه دادن باشد.

-  اگر دستتان خالی است یا فرصتی برای خرید هدیه ندارید، اما مایلید یادگاری به دوستی بدهید به گل فکر کنید. حتی یک شاخه گل هم در تحکیم روابط میان انسان‌ها معجزه می‌کند!

-  وقتی به بانویی هدیه تولد می‌دهید سنش را نپرسید.

-  هدیه‌ای که به کسی می‌دهید باید با نوع ارتباط عاطفی که با او دارید تناسبی داشته باشد، بنابراین مسلما هدیه یک دوست قدیمی با هدیه رئیس اداره‌تان و هدیه همسرتان نباید به هم شبیه باشند.

-  برای دوستانتان هدیه‌های مشابه نخرید، چنین رفتاری ثابت می‌کند شما وقتی صرف شناخت و درک نیازهای آنها نکرده‌اید.

-  هدیه‌ای مشخص را برای یک نفر تکرار نکنید! فرض کنید طرف مقابل چه حالی پیدا می‌کند وقتی شما ۳ یا ۴ بار برای او کتاب یا مجسمه ببرید.

-  برای دیگر دوستانتان درباره قیمت هدیه‌ای که به کسی داده‌اید، صحبت نکنید.

- سراغ هدیه‌ای را که پیشتر به کسی داده‌اید نگیرید، ضمن آن که هیچ لزومی ندارد وقتی هدیه‌تان را خانه‌اش دیدید به او یادآوری کنید که شما آن را برایش گرفته‌اید!

- هدیه یک دوست را به دوست دیگر هدیه ندهید. چطور می‌توانید مطمئن باشید که آنها روزی با هم برخورد نخواهند کرد؟

- در مهمانی‌هایی که قرار است همه هدیه بیاورند بد نیست نامتان را به یادداشت محبت‌آمیزی که روی هدیه چسبانده‌اید اضافه کنید.

- هدیه را با دو دست تحویل بگیرید و بلافاصله تشکر کنید و لبخند بزنید و در مکانی مناسب قرارش دهید.

- هدیه‌ای را که گرفته‌اید با هدیه‌های افراد دیگر مقایسه نکنید، به هر حال هر فرد متناسب با توانایی مادی‌اش برای شما هدیه می‌آورد، اما مهم این است که شما را شایسته دریافت هدیه دانسته و بخشی از سرمایه مادی و وقتش را صرف شما کرده است.

- درباره قیمت هدیه از طرف مقابل نپرسید.


- حتی اگر علاقه‌ای به هدیه‌ای که گرفته‌اید ندارید، بی‌علاقگی‌تان را به زبان نیاورید و در عوض سعی کنید از نکته‌ای مثبت در هدیه تعریف کنید تا هدیه‌دهنده احساس شادی و رضایت کند.

- وقتی هدیه‌ای دریافت می‌کنید تا وقتی هدیه‌دهنده پیش شماست باید بازش کنید تا اشتیاق‌تان را نسبت به آن نشان دهید، اما در باز کردن هدیه شتاب نکنید و کاغذ کادو را با دقت و آرامش باز کنید.

- اگر در خانه هستید و برایتان گل هدیه آورده‌اند، آنها را در گلدان بگذارید چون رها کردن گل‌ها به حال خود نوعی بی‌احترامی به طرف مقابل محسوب می‌شود.

- اگر مهمانی به عنوان هدیه برایتان شیرینی یا کیک آورده است تا وقتی در خانه حضور دارد باید آن را به او هم تعارف کنید.د، این کار باعث ایجاد ارتباطات عمیق‌تر و بهتر بین شما و دهنده یا گیرنده هدیه می‌شود.

نویسنده : سمیرا میرکاظمی

آونگ زمان 

  • سمیرا میرکاظمی
۰۷
خرداد

هدایای تبلیغاتی " شرکت آونگ زمان "


طبق بررسی‌های به عمل آمده اکثر هدایای تبلیغاتی، به مشتریان عمده اهدا می‌‌شوند، سپس نوبت به کارفرمایان و بعد به مشتریان موفق میرسد .

علل هدیه دادن متفاوت است و طیفی از" تشکر از مشتریان قدیمی" تا " تشکر از یک کارمند" را که تعطیلات آخرر هفته‌اش را به مرخصی نرفته و کارکرده در بر می‌‌گیرد. البته یک دلیل ثابت برای هدیه دادن وجود دارد: تقویت روابط شخصی بین هدیه‌دهنده و هدیه‌گیرنده.


هدایای تبلیغاتی


انگیزه‌ها در هدیه دادن‌ها متفاوت است به‌خصوص از این نظر که آیا هیچ پیش‌شرطی در هدیه دادن نهفته است یا خیر. این امر به‌خصوص باید در نظر گرفته شود که آیا هیچ نشانه‌ای از تبلیغ در آن هست یا نه. البته نباید گمان کرد که بحث الان در این چارچوب است که نباید هیچ نفعی از هدیه دادن حاصل شود. برای برخی از شرکت‌ها هدیه دادن بخشی از استراتژی بازاریابی است.

همگان بر یک نکته اتفاق‌نظر دارند: هدیه دادن یکی از راه‌های مقرون به‌صرفه برای ایجاد حس مشارکت و ایجاد روابط ارزشمند است.

چه نوع هدایایی؟

شرکت‌ها برای تبلیغ خود می‌‌توانند از هزاران نوع هدیه استفاده کنند. نگاهی به موافقان و مخالفان در برخی از موارد حایز اهمیت است:

عنوان مثال

اقلام دفتری:
تقویم و سررسید، خودکار و قلم نفیس، لیوان ، جاکلیدی و جای کارت و دیگر اقلام جزو هدایای تبلیغاتی شرکت‌ها هستند که کاربردهای فراوانی هم دارند. بازز هم مراقب باشید. یک خودنویس عالی گران‌قیمت با نوع ارزان آن تفاوت بسیاری دارد. حواستان باشد که مقولاتی از این دست باید با دکور اتاق و شخصیت فرد مورد نظرتان جور باشد تا حالت استراتژیک به خود بگیرد.

 آونگ زمان 

  • سمیرا میرکاظمی
۰۷
خرداد

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • سمیرا میرکاظمی